بخشی از پاورپوینت

اسلاید 1 :

 

امروزه دنيا شاهد تغييرات سريع علوم،تكنولوژي و تنوع محصولات جديدمي باشد. سازمانهاي پيشرو در کلاس جهاني جهت حضور فعال و موفق با اتكا به مدیریت نوین در امر کیفیت سعی در تولید  محصولات و خدماتی دارند که بتوانند  در بازار جهانی، گوی سبقت را به خود اختصاص دهند. به عبارت دیگر حضور موفق در عرصه ملی و بین المللی مستلزم ارائه محصولات و خدمات  با کیفیت است.

اسلاید 2 :

 

مدیران خلاق سازمانهای پیشرو  همواره سعی  می نمایند تا با دستیابی به  قابلیت پیش بینی در فعالیت های داخلی با افزایش توانمندیهای نیروهای انسانی خود و قوی سازی فرآیندها ، توانایی در برآوردن نیازمندیهای مشتری  را در سازمان گسترش داده و با بالا بردن دانش و هدایت نیروهای انسانی خود  به توسعه رضایت مشتریان بپردازند. در این مقاله سعی شده است  تا با مشخص نمودن اهمیت  توانمند سازی نیروی انسانی در سازمانهاتاثیرآن در دستیابی به  محصولات با کیفیت بررسی شود.

كلمات كليدي : سازمانهای پیشرو ،  سرمایه های انسانی ، کیفیت ، مدیریت کیفیت

اسلاید 3 :

 

در عصر رقابت  که سازمانها و بنگاههای اقتصادی بدنبال توليد ناب  و توسعه  تجارت می باشند، سیاست سازی ،  تصمیم سازی ، سرمایه سازی و خلق ارزش  جهانی از اهداف راهبردی  سازمانهای پیشرو می باشد. درنتیجه این سازمانها بیشتر از دیگر سازمانها به توسعه سازمانی  با یک نگرش سیستمی  می پردازند. در اين عرصه نقش سرمایه های انسانی در سازمانها به عنوان بزرگترين خالق داراييهاي نامشهود در موفقيت سازمانها به صورت مستمر بسيار حائز اهميت    مي باشد.

اسلاید 4 :

لذامطالعه و بررسي سرمایه های انسانی در برنامه ها  و تحولات مربوط به كيفيت براي موفقيت، غير قابل اجتناب و بسيار كارا هستند و از اين طريق است كه ميتوان نقطه نظرات تجربي مهمي در كشف و پرورش تواناييهاي خلاق افراد سازمان در دستیابی به محصولات و خدمات با کیفیت  بدست آورد.

اسلاید 5 :

كيفيت در جهان  به عنوان مهمترين عامل  استراتژيكي موفقيت در بازارهاي جهاني مطرح   می باشد.کیفیت ، در سه جنبه  فرآیند، محصول و خدمات ارتباط کاملا نزدیکی به یکدیگر دارند و هر کدام از دیگری تاثیر می پذیرند. بنابراین ممتاز بودن در یک مقوله برای کامل بودن کافی      نمی باشد.کیفیت  "عاملی است که بین نیاز مشتریان ، کارکنان و هدف های مالی سازمان توازن  به وجود می آورد "(4)

اسلاید 6 :

امروزه در جامعه بین المللی و سازمانهای تدوین کننده و گواهی دهنده  استاندار های کیفیت سعی شده است تا با تهیه و اجرای  استاندارد های مربوط به سیستم های مدیریت کیفیت (ایزو9000 ، ایزو 9001 ، ایزو 9004) ، استاندارد های زیست محیطی سری ایزو 14000 ، استاندارد های راهنما برای  ممیزی سیتمهای مدیریت کیفیت / زیست محیطی  (ایزو 19011)وسایر سیستم های مدیریتی پشتیبانی کننده بهداشت و ایمنی صنایع تولیدی،  اهداف کلیدی زیر را  در سازمان  محقق نمایند :

اسلاید 7 :

1-جلب رضایت مشتریان و برآورده کردن انتظارات روز افزون مشتریان.

2- دریافت گواهی نامه بعنوان ابزار بازاریابی بهتر.

3- دستیابی به منافع بیشتر نسبت به رقبای اقتصادی .

4- بهبود مداوم کیفیت.

5- توسعه تجارت جهانی.

6-کاهش ضایعات.

7-انجام به موقع تعهدات .

8- افزایش انگیزه های کاری.

اسلاید 8 :

سازمانهاي پيشرو سازمانهايي هستند  كه همواره با توانمندساز نمودن نیروهای انسانی ، شايستگي هاي حال و آينده كاركنان خود را جهت به اجرا درآوردن خط مشي ها ، استراتژي ها ، اهداف و برنامه هاي بلند مدت شناسايي و درك نموده و جهت دستيابي به موفقيت ، به توسعه همكاري ها می پردازد. این سازمان ها همواره در حال يادگيري از فعاليت و عملكرد خود و ديگران هستند. فرآيندها به گونه اي موثر جاري سازي و مديريت شده و بهبود مي يابند.

اسلاید 9 :

سازمانهای پیشرو همواره  سعی می نمایند با رهبري دور انديش و الهام بخش همراه با ثبات در مقاصد , جهت گيري هاي روشنی را براي سازمان خود تعيين وارائه نمایند. آنها با رعایت الزامات و استانداردها  با یک مدیریت آینده ساز،  بدنبال کسب رضایت مشتریان با ارائه  محصولات و خدماتی باکیفیت مطلوب ، حداقل  زمان و هزینه می باشند.

اسلاید 10 :

در طول حيات، مديريت بر انسان  به عنوان عامل حياتي و ممتاز، براي بقا (رقابت) و برتري جامعه بشري بوده است. مديريت منابع انساني در دهه 1980 ظهور نموده و توسط طرفداران آن به عنوان سرفصل جديدي در مديريت نيروي انساني تكامل يافته است. توسعه اقتصادی در عصر جديد  تغيير روندهاي ملي و فرا ملي در شاخصهاي اجتماعي، سياسي، فرهنگي، افزايش نيروي ناهمگون كارو تغييرات شگرف در ماهيت نيروي كار موجب شده است تا صاحب نظران مديريت منابع انساني را با چالش هاي جديد مواجه نمايد.

در متن اصلی پاورپوینت به هم ریختگی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر پاورپوینت آن را خریداری کنید