بخشی از پاورپوینت

اسلاید 1 :


چکیده:

.NET يک API جديد است که ابزارهاي جديدي را براي نوشتن برنامه هاي کاربردي تحت Windows و Web را مهيا ميکند که این سایت توسط این زبان

نوشته شره است که در مورد شرکت الکتریک خودرو شرق میباشد که این شرکت در کیلومتر 2 جاده آسیایی مشهد به قوچان واقع گردیده که هم اکنون با تعداد 814 نفر پرسنل مشغول فعالیت تولیدی می باشند و زیر مچموعه گروه صنعتی قطعات اتوبیل ایران( IAP  ( می باشد.

اسلاید 2 :

مقدمه :

مقدمه :

 تفاوت بين ASP.NET با ASP کلاسيک از دو زاويه اصلی قابل مطالعه است:

بعد اول : ASP.NET امکانات بمراتب بيشتری را از بعد برنامه نويسی نسبت به ASP کلاسيک ارائه نموده است . مايکروسافت در اين زمينه از نقطه نظرات و پيشنهادات افراديکه با ASP کار کرده اند استفاده و سعی نموده است که با بررسی دقيق اين نوع خواسته ها ،امکان افزودن قابليت های جديد برنامه نويسی در ASP.NET را محقق نمايد.

بعد دوم : ASP.NET تغييراتی را در رابطه با اصول برنامه نويسی برای ايجاد صفحات وب پويا ايجاد نموده است . برای ايجاد و نوشتن صفحات ASP.NET نيازمند کسب تجارب بيشتر و جديدتری نسبت به آنچه قبلا" در رابطه با ASP کلاسيک فراگرفته شده است، خواهد بود.

اسلاید 3 :

معرفی ASP.NET و بررسی تفاوت های موجود با ASP کلاسيک
آيا ASP.NET نسخه جديدی از ASP کلاسيک است ؟ در پاسخ به سوال فوق می بايست با صراحت اعلان نمود که ASP.NET بعنوان يک نسخه اصلاح شده و يا تکميلی نسبت به آخرين نسخه ASP کلاسيک يعنی ASP 3.0 نبوده و در حقيقت ASP.NET يک الگوی جديد برای پياده سازی برنامه ها تحت وب خصوصا" اسکريپت هائی که بر روی سرويس دهنده اجراء می گردند ، می باشد . در اين مقاله سعی خواهد شد که به بررسی مهمترين تفاوت های موجود بين ASP.NET و ASP کلاسيک پرداخته و در اين رهگذر نگاهی نيز بر اصول اوليه و اساسی برای ايجاد اين نوع صفحات داشته باشيم .
.NET Common Language Runtime شرکت مايکروسافت در حال ايجاد يک زير ساخت سطح پايين (Low-Level) برای ويندوز است . اين زير ساخت جديد ، بعنوان حد واسط بين عمليات سطح پايين ويندوز و برنامه های کاربران ، قرار گرفته و ايفای وظيفه ( مديريت اجرای کدها ) خواهد کرد . زيرساخت فوق CLR ناميده شده است .CLR مسئول ايجاد يک سطح خاص از کپسوله سازی بين پياده کنندگان نرم افزار و سيستم عامل بوده و طبيعتا" باعث تسهيل در ايجاد برنامه های تحت ويندوز خواهد شد

اسلاید 4 :

تعریف زبان ASP.NET:

در اين راستا پياده کنندگان نگران انجام عمليات سطح پايينی نظير : مديريت حافظه ،مديريت اشاره گرها ،تفاوت بين زبانهای برنامه نويسی و ساير عمليات رايج دردسر آفرين ! نخواهند بود. CLR يک محيط زمان اجراء بصورت Object-Oriented است . هر نوع داده در CLR بصورت يک شی بوده که در کنار خود مجموعه ای از متدها و خصايص را خواهد داشت . CLR امکان دستيابی به مجموعه ای حياتی از سرويس ها و خدمات ارائه شده توسط سيستم عامل نظير : امنيت ، تعيين اعتبار ،دستيابی به سيستم فايل ، دسترسی به اطلاعات شبکه ای و ساير عمليات مورد نياز را فراهم می نمايد.

نکته:

کدهائی که با استفاده از امکانات ارائه شده CLR نوشته می شوند را Managed code و کدهائی که از زير ساخت فوق استفاده نمی نمايند را Unmanaged Code می گويند.

اسلاید 5 :

شرکت الکتریک خودرو شرق:

 این شرکت در کیلومتر 2 جاده آسیایی مشهد به قوچان واقع گردیده که هم اکنون با تعداد 814 نفر پرسنل مشغول فعالیت تولیدی می باشند.

تولیدات انواع دسته سیم وایر شمع و کابل باطری انواع خودروهای سواری و سنگین از قبیل پژو 405، پژو RD ، پراید، سمند، کاروان، پاژن، پیکان سواری و وانت، نیسان، مینی بوس ایویکو، تویوتا لندکروزر، تراکتور MF، کمباین جاندیز، پژو 206، دوو ماتیز، مزدا 323، سیناد، زانتیا و دیگر خودروها می باشد.

این شرکت با 28 سال سابقه درخشان، اولین و بزرگترین شرکت تولید کننده  انواع دسته سیم و وایر شمع و کابل باطری انواع خودرو در کشور است.

محصولات تولیدی این شرکت نیز با کیفیت بسیار عالی تولید می گردد و بطور مستقیم به شرکتهای خودروسازی داخل کشور ارسال می گردد.

اسلاید 6 :

معرفی سایت :

در این سایت چند صفحه وجود دارد که در صفحه اول که همان صفحه اصلی است یک Back ground گذاشته که آن را توسط فتوشاپ درست کرده و توسط دستور Back ground در asp به صورت یک Pattern آمده است در وسط آن توسط جداول قسمت بالا را که با فتوشاپ درست کرده گذاشته و در قسمت دیگر یک عکس که مربوط به کارخانه است گذاشت و در پایین آن متن نوشته شده و در قسمت سمت راست منوها که آنها نیز توسط جداول درست شده اند را که به 10 بخش نیز تقسیم شدهاند و گزینه های داخل آن هرکدام به جایی ببرند (Link) داده می شوند که عبارتند از:

اسلاید 7 :

معرفی سایت :

قسمت صفحه اصلی: که همان صفحه ای که در آ« هستیم را نمایش می دهد.

قسمت تولیدات ما: که محصولی راکه در بخش کارکنان کاربر تعریف می کند همراه با قیمت محصول و نام محصول عکس مورد نیاز را نمایش می دهد.

شرکت های وابسته: که کارخانه های وابسته به IAP یا ایران خودرو را نمایش می دهد.

ارتباط ما: که در آن یک عکس که مطلق به شرکت  EKS یا الکتریک خودرو شرق که شعبه دیگر از همان شرکت EKS که عکس آن در صفحه اول مشاهده شده است و آدرس، تلفن، فاکس و ایمیل این شرکت در آن قرار دارد.

بخش کارکنان که در آ« یک شناسه کاربر و رمز عبور را دریافت کرده و سپس  توسط کلید ورود که می توان به صفحه دیگری پیوند بخورد و در آن گزینه های ثبت محصول جدید و نمایش قیمت وجود دارد که اگر ثبت محصول جدید را انتخاب کنیم پنجره ای برای ما باز می شود که در آن محصول که نام محصول جدید دارد .

اسلاید 8 :

معرفی سایت :‌

معرفی سایت :‌

و در قسمت قیمت، قیمت محصول جدید را وارد کرده و در قسمت Brose می توانیم عکس ممورد نظر را انتخاب کرده و توسط دکمه ارسال این اطلاعات را به قسمت تولیدات ما فرستاده (در آنجا نمایش آنچه که وارد کردیم است و در قسمت نمایش قیمت که باز پنجره ای جدید برای ما باز شده و آنچه که در قسمت ثبت محصول جدید درج شده همراه با نمایش آن محصول را نمایش می دهد.

Profile History: که نمایش تاریخچه  شرکت مربوطه که همان رزومه شرکت است.

بخش های کارخانه: که با لینک کردن روی آن صفحه ای برای ما باز می شود که پشت زمینه آن باز هم با فتوشاپ تهیه شده و داخل جدول است که با انتخاب کردن هر کدام از گزینه های Text Box مربوطه و کلیک کردن روی دکمه Click در قسمت image تصویری برای ما باز یا نمایش داده می شود

اسلاید 9 :

معرفی سایت :

که قسمت مختلف کارخانه است و توسط پیوند پایین به نام Back می توان به همان صفحه اصلی برگشت و دو در قسمتهای Wire Harnesses و Battery cable ignition wire که در همه آنها یک Text Box و یک دکمه نمایش وجود دارد که اگر هر کدام از گزینه های Text Box مربوطه را انتخاب کرده و دکه نمایش را که در قیمت آن محصول برای شما مشخص می شود ترتیب هر قسمت عبارتند از قسمت اول سیم های مربوط که در ماشین های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و قسمت دوم که احتراق سیم ها و قسمت سوم برای نمایش کابل های باطری می باشد.

اسلاید 10 :

معرفی سایت :

در این سایت اندازه صفحات توسط کد نویسی Javasript تعیین شده است و یک صفحه که تمام صفحات مربوط به آن نمایش داده می شود و درست با دستورات معینی تعیین شده که هر کدام در چه زمانی این برنامه توسط دو کد HTML و asp.net طراحی شده است.

نمایش داده شوند و در آن از دو پایگاه داده استفاده شده که بانکهای اطلاعاتی را توسط برنامه Access درست شده اند استفاده شده و دارای یک فایل کامل asp.net و چهار فایل اجرایی هستند

 

در متن اصلی پاورپوینت به هم ریختگی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر پاورپوینت آن را خریداری کنید