بخشی از مقاله

چکیده

با در نظر گرفتن کانکرنس تعمیم یافته به عنوان معیار درهمتنیدگی، خواص درهمتنیدگی در برهمنهی حالتهاي همدوس دوکیوتریتی را به عنوان تابعی از متغیرهاي ذیربط مطالعه میکنیم. بسته به انتخاب پارامترها، این حالتها ممکن است بیشینه درهمتنیدگی را داشته ویااصلاً درهمتنیده نباشند.

مقدمه

درهمتنیدگی از اهمیت ویژهاي در مکانیک کوآنتومی برخورداراست و نقش مهمی در پروسه اطلاعات کوآنتومی بازي میکند.[1] تا کنون تحقیقات زیادي روي خواص درهمتنیدگی از جملهسنجشگرهاي درهمتنیدگی [6-2] و دینامیک درهمتنیدگیصورت گرفته است.[7] سیستمهاي دوبعدي به طور گستردهاي درتحقیقات اطلاعات کوآنتومی بررسی شدهاند، اما آشکار شدهاست
که سیستمهاي با ابعاد بالاتر، ممکن است در زمینه امنیت بیشتر دررمزنگاري کوآنتومی، برتري گیتهاي کوآنتومی و پروتکلهاي کوآنتومی کارآمد، مفید باشند[13-8]؛ بنابراین سیستمهاي کیوتریتی نیز به این دلیل مورد توجه قرار گرفته اند.[17-14]

سنجشگر مورد استفاده در این پژوهش I-Concurrence است 18]،[19، که براي یک سیستم دوجزئی شامل اجزاء و به صورت زیر تعریف میشود , - 1 -  B به صورت زیر بنویسیم اگر حالت |چنین سیستمی |را میتوان نشان داد که I-Concurrence را میتوان بصورت زی بازنویسی کرد [20]کانکرنس براي یک حالت خالص کانکرنس I که در رابطه - 3 -  تعریفبرخلافشده است،کانکرنس معمول که فقط براي حالت هاي دو-کیوبیتی استفاده میشود، میتواند به عنوان معیار درهمتنیدگی سیستمهاي دوجزئیبا ابعاد دلخواه مورد استفاده قرار گیرد.  مقدار آن براي حالتجدائیپذیر برابر صفر و براي کیوتریتهايحداکثردرهمتنیده برابر4⁄3 است.

کانکرنس و حالتهاي همدوس

یک حالتهاي همدوس اسپینی رادکلیف [21] به صورت زیرتعریف میشود.که در آن ویژه بردارهاي عملگر اندازه حرکت زاویه اي وبا ویژه مقدارهاي,|و میباشند.براي داریم یکی از سادهترین حالتهاي خالص درهمتنیده دو کیوتریتی که ازبرهم نهی حالتهاي جدایی پذیر همدوس ناشی شده استدر وادامه خواهیم دید که با انتخاب خاص پارامترها به حالات شبه بلبراي کیوتریتها نیز تبدیل میشود را میتوان به صورت زیرنوشت 22]،[23که در آن پارامترهاي|  sin |مقادیر|   حقیقیcos | فرض می- شوند. اینک پارامترهاي زیر,را ,تعریف, میکنیم.    

در متن اصلی مقاله به هم ریختگی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر مقاله آن را خریداری کنید