بخشی از پاورپوینت

--- پاورپوینت شامل تصاویر میباشد ----

اسلاید 1 :

nبهبود بهره وري يعني استفاده موثر تر از منابع اعم از نيروي کار, سرمايه, زمين, مواد, انرژي, ماشين آلات و ابزار, تجهيزات و اطلاعات در فرايند توليد کالاها و خدمات است.

n

nافزايش و بهبود بهره وري در گرو کار هوشمندانه و آگاهانه است نه در گرو کار سخت تر و استفاده بيشتر از عوامل توليد

اسلاید 2 :

nدر افزايش بهره وري بايد به مسائل اقتصادي و اجتماعي با هم توجه داشت . همچنين بايد در نظر داشت که برداشتهاي صرفا خشن فيزيکي و مادي بدون در نظر گرفتن بقيه عوامل (هر چند که نتيجه افزايش بهره وري تحصيل مادي و فيزيکي بيشتر است) منجر به افزايش   بهره وري نخواهد شد .

اسلاید 3 :

nتفکري به افزايش بهره وري منجر  مي شود که کارکنان در اهداف برنامه ريزي, فرايند اجرايي آن مشارکت داشته باشند .

اسلاید 4 :

nبهره وري پديده پيچيده و کشف تازه اي در زمانه ما نيست. آنچه امروز به عنوان روشهاي مدون شناخته شده و تجربه شده بهره وري مي شناسيم در واقع شکل تکامل يافته و قانونمند کليه روشها و شيوه هايي است که انسان از ديرباز براي بهبود شرايط زندگي و فردي خود به آن متوسل مي شده است .

اسلاید 5 :

nآنچه  امروزه بهره وري را از برجستگي و اهميت بيشتري در سطح جوامع برخوردار کرده , ضرورت استفاده بهينه از امکانات و منابع موجود است .

اسلاید 6 :

nافزايش بهره وري به اشکال مختلف مي تواند صورت بگيرد. از تغيير در عملکرد يک قطعه کوچک در جريان توليد, تغيير در نحوه استفاده از مواد اوليه و استفاده بهينه از فرايند توليد تا تغيير در نحوه بازاريابي و فروش محصول, هر يک از موارد فوق مي تواند باعث کاهش هزينه ها و افزايش درآمد و نهايتا موجب افزايش بهره وري گردد.

اسلاید 7 :

nمسلم است تغييراتي که اساسي تر و يا به عبارت ديگر جنبه استراتژيکي دارند قطعا اثرات بيشتري بر عملکرد خواهند داشت. زير شرايط داخلي سازمان (نقاط قوت و ضعف) شرايط محيطي (تهديد ها و فرصتها) را مدنظر داشته و بر روي منابع اثر زيادي گذاشته و در طولاني مدت نتيجه بخش تر خواهند بود .

اسلاید 8 :

افزايش ستانده‌ها با استفاده از همان ميزان نهاده

(شناسايي ظرفيتهاي خالي)

اسلاید 9 :

ثابت نگاه داشتن ستانده ها همراه با كاهش نهاده‌ها

(جلوگيري از اتلاف و ضايعات)

اسلاید 10 :

روند‌‌ افزايشي‌سريعترستانده‌ها نسبت به افزايش نهاده‌ها

در متن اصلی پاورپوینت به هم ریختگی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر پاورپوینت آن را خریداری کنید