بخشی از مقاله

چکیده

این مقاله مفهوم پیشرفته ای از اینکه در آینده طراحی اقامتگاه ها در موزه ها چگونه می تواند باشد را ارائه می دهد. این جزئیات دو کارگاه طراحی مشترک است که برای تعامل با افرادی که تحت تاثیر مدل جدید محل اقامت قرار می گیرند، طراحی شده است: یکی با ساکنان گذشته و اعضای کارکنان موزه طراحی در لندن برگزار شد. دیگری به عنوان یک کارگاه اکتشافی با یک گروه گوناگون از طراحان از اسکاتلند یا مستقر در اسکاتلند، همراه با اعضای کارکنان موزه طراحی دوندی V & A برگزار شد. برای هر دو، هدف کلی همان است: که گروه ها از روش های طراحی انسان محور به منظور تصور کردن راه حل های جمعی برای محل اقامت در آینده استفاده می کنند. با ترکیب گزاره ها از این کارگاه های همکاری طراحی راه حل های ممکن - به عنوان مثال توسعه مفهوم - بیشتر توسعه یافته و با تأکید بر این که چگونه این می تواند ارتباط گسترده تر در مدیریت طراحی و تحقیقات وابسته است توضیح داده شده است.

مقدمه

 موزه ها باید ارزش آن را برای ذینفعان اصلی خود در نظر بگیرند. این موقعیت جدید بر روش های پیشنهادی که موزه ها برای بازدیدکنندگان و عموم مردم در نظر می گیرند تأثیر می گذارد و نیازمند بازنگری در روابط طولانی مدت و دو طرف سودمند خود با کسانی است که در اقتصاد خلاق فعالیت می کنند.  ·    موزه ها خود را به عنوان یک سایت برای تحقیق، توسعه و تولید قرار می دهند. این نشان دهنده ظهور فضاهای تجربی در موزه های مشهور بین المللی مانند؛ New Inc در موزه جدید در نیویورک، Pavillon در کاخ توکیو در پاریس و مرکز Sackler در .V & A موزه ها پیشنهادات خود را تغییر داده اند به طوری که آنها در رابطه با این مفاهیم جدید در نظر گرفته می شوند Hooper-Greenhill - ، Miles & Zavala، . - 1994

آینده نگری طراحی: چشم انداز موزه اهداف پژوهش

- 1  هدف از این پژوهش نشان دادن چگونگی استفاده از تحقیقات طراحی در فاز توسعه مفهوم برای محصولات و خدمات جدید برای یک موزه در حال ظهور است. همانطور که منزینی - 2016 - ادعا می کند، "پیش از اینکه تکنیک باشد، طراحی یک ظرفیت برای تجزیه و تحلیل و تاثیر بحرانی است که با آن کارشناسان طراحی دانش، دیدگاه ها و معیارهای کیفی را ایجاد می کنند که می تواند در طرح های عملی" مشخص شود.

- 2 این تحقیق به دنبال شناسایی استراتژی های درگیر در ساختار یک برنامه محل اقامت است که از توسعه نوآوری در عمل، در سطح فردی و سازمانی پشتیبانی می کند. به عنوان یک پروژه بین رشته ای، از قدرت تحقیق در طراحی استفاده می شود: اعتقاد بر این است که طراحی براساس توانایی آن برای ایجاد آینده احتمالی آینده طراحی شده است.

- 3 هدف از این تحقیق، بازنگری و توسعه مفهوم طراحی محل اقامت با توجه به مخاطب اصلی آن است: خود حرفه طراحی. این است که نشان دهد که چگونه دانش تا به امروز در تکرار مفهوم توسعه قرار گرفته است: یعنی "یک مدل جدید" از ارائه محل اقامت. این هدف با تسهیل دو کارگاه طراحی مشترک با دو موزه طراحی بریتانیا، هر دو رهبران جهان در حوزه فرهنگی، و هر دو به دنبال ایجاد طراحی اقامتگ جدید در آینده می باشند.

همکاری طراحی یک مدل جدید مستلزم آزمایش، ساخت و طراحی مفهوم یک محل اقامت طراحی است.توسعه یک برنامه جدید نیازمند نو آوری است که تقکر طراحی، شکل دادن ایده به گزاره های عملی است که منجر به مزیت رقابتی در بازار می شود و در حقیقت، گسترش قابل توجه استفاده از تفکر طراحی در طیف گسترده ای از زمینه ها فراتر از آنهایی است که به عنوان زمینه های سنتی طراحی مورد توجه قرار گرفته است.

روش تحقیق: طراحی- همکاری

✓    این تحقیق با استفاده از همکاری طراحی شده است تا طراحان حرفه ای را با اعضای کارکنان موزه ها در کنار هم در طراحی و شکل گیری محل اقامت آینده قرار دهد

✓    این وسیله برای جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده های حاصل و پیچیده فراهم می کند.

✓    از آنجاییکه هر شریک صنعت، مفهوم یک اقامتگاه آینده را از یک دیدگاه متفاوت درک می کند، لازم است طراحی و تجزیه و تحلیل این کارگاه ها به صورت متفاوتی صورت پذیرد و اهداف هر کدام را مطابق با آن در نظر بگیریم. طراحی محل اقامت برای آینده: طراحی موزه برنامه طراحی طراح موزه - DiR - یکی از تنها اقامتگاه های طراحی شده برای طراحان - مخصوصا طراحان تازه کار فارغ التحصیل - باقی مانده است. در سال 2016، موزه طراحی به یک خانه جدید تبدیل شد. این کارگاه در موزه طراحی شاد تامز در نوامبر 2014 برگزار شد.

شرکت کنندگان در کارگاه 12 - نفر - تشکیل شد. در این کارگاه که متشکل از سه میزگرد بود برگه ای به شرکت کنندگان داده شد که شرکت کنندگان را قادر ساخت تا نیازها و انتظارات خود را به برنامه های جدید طراحان در محل اقامت توضیح دهند. در سمت چپ، فضاها برای توضیح تغییر دهندگان و تغییر استفاده شده به عنوان نقطه اولیه توسعه مفهوم وجود دارد. در زیر، فضاهای موجود به منظور اجازه دادن به گروه ها برای در نظر گرفتن عوامل ایجاد زمینه برای محل اقامت طراحی وجود دارد.

بحث درباره طراحی محل های اقامت برای آینده بحث به شدت نگران فضای قابل تغییر در طراحی بود: طراحان، طراحی نمایشی را که از جایی دور می شد، در نظر می گرفتند و پیام هایی که می توانست بر روی یک برنامه اقامت داشته باشد. این تمرکز بر یادگیری و راه هایی است که یک محل اقامت طراحی جدید می تواند روند را نشان دهد و با بازدیدکنندگان موزه همکاری کند. همچنین این فرایند را مورد بررسی قرار داد و چارچوب جدیدی را برای طراحی محل سکونت ایجاد کرد که نشان دهنده روند طراحی است: طراحان هم چگونگی انعطاف پذیری آن را برای سطوح مختلف درگیر شدن مخاطب و انواع مختلف پروژه ها مورد بررسی قرار دادند. با این حال، سه موضوع کلی در همه گروه ها وجود داشت: نقش مخاطبان، رشته های طراحی جدید و افشای فرآیند بود,

در متن اصلی مقاله به هم ریختگی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر مقاله آن را خریداری کنید