بخشی از پاورپوینت

--- پاورپوینت شامل تصاویر میباشد ----

اسلاید 1 :

امروزه کارکنان هر سازمان مشتریان داخلی آن محسوب می گردند و باور بر این است که هیچ سازمانی قادر نیست تا رضایت مشتریان خود را فراهم آورد مگر آنکه ابتدا اسباب رضایت مشتریان داخلی (کارکنان) خود را تأمین نماید.                                         مایکل آرمسترانگ

اسلاید 2 :

كليه افرادي كه تحت عناوين مختلف شغلي در يك سازمان، به منظور دستيابي به اهداف و استراتژي هاي تعيين شده باهم همكاري مي نمايند.

        شعار منابع انساني در سازمان متعالي

    سازمان هاي متعالي غالباً تلاش دارند به وضعي دست يابند كه درآنشرایط پتانسيل كامل همه كاركنان در فرهنگي مملو از ديدگاه ها و ارزش هاي مشترك ، اعتماد و توانمند سازي كه بهبود مداوم جزئي از كار روزمره افراد است ، آزاد شود .

اسلاید 3 :

مديريت منابع انساني عمدتاً بر طراحي، تدوين و اجراي سياست‌ها و رويه‌هاي مؤثر بر كاركنان در همه سطوح تمركز دارد. از جمله اين سياستها و روش‌ها مي‌توان به برنامه‌ريزي، جذب و استخدام، آموزش وتوانمندسازی ، نگهداشت باجبران خدمت و مزاياو بهبودروابط كاری، توسعه با مديريت عملكردو ارتقای شغلی و جانشين پروری اشاره كرد(مك لين، 2001)

اسلاید 4 :

حوزه مطالعه و اقدام در مورد ايجاد و تقويت بلندمدت ظرفيت يادگيري سازمانها در سطوح افراد، گروهها و كل سازمان است. اين كار از طريق آموزش، توسعه كارراهه شغلي، توسعه ساختارسازمان و ساير روش‌ها انجام مي‌شود.

اسلاید 5 :

 توسعه منابع انساني نه تنها در توانمندسازي و افزايش دانش و مهارت ويژه دركاركنان نقش بسزائي دارد بلكه باعث ميشود كه افراد در ارتقاي سطح كارائي و اثربخشي سازمان سهيم شده و قادر باشند تا خود را با فشارهاي متغير محيطي وفق دهند.

اسلاید 6 :

v توسعه منابع انساني در عصر كنوني به لحاظ شرايط خاص زماني، يكي از وظايف اجتناب ناپذير سازمانها و مؤسسات محسوب ميشود. اين مهم اصولاً در غالب برنامههاي مدونكوتاه مدت يا دراز مدت به اجرا در ميآيد.

v مفهوم اثربخشي سازماني در قالب رويكردها يا روش هاي پنجگانه (شامل رويكردهاي نيل به اهداف، تأمين منابع، فرآيندهاي دروني، رضايت عوامل ذينفع و ارزشهاي رقابتي) مورد بحث و ارزشيابي قرار ميگيرد، بنابراين براي تبيين مفهوم"اثربخشي برنامههاي HRD " مي‌توان از اين رويكردها بهره جست.

اسلاید 7 :

v بطور كلي مفهوم اثربخشي فرايند توسعه منابع انساني را مي توانميزان انطباق رفتار مديران و كاركنان با انتظارات، خواسته‌ها، اهداف، کارایی، ميزان مهارت، دانش و نگرش كسب شده در اثر فرايند توسعه منابع انسانيتعريف كرد.

اسلاید 8 :

  • عملكرد واحد منابع انساني تا چه اندازه مطلوب است؟
  • عملكرد واحد منابع انساني کجا بايد بهتر شود تا مسیر تحقق اهداف سازمانی هموارتر شود؟

اسلاید 9 :

اگر فکر می کنید آموزش و تعلیم گران

است ، جهالت را امتحان کنید.

شرکت INLAN

اسلاید 10 :

  • سرمايه اي مثل ساير تجهيزات

يکي از عوامل توليد

منبعي براي بهره برداري

عاملي براي پيشبرد اهداف سازمان

منشاء هزينه و مقاومت

از فاکتورهاي اصلي هزينه

مصرف کننده دارايي ها

در متن اصلی پاورپوینت به هم ریختگی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر پاورپوینت آن را خریداری کنید